Nejčastější dotazy (FAQ)
Jak jsou jednotlivé krabičky veliké?
Krabička MINI d 270 x h 210 x v 80 (mm)
Krabička MIDI d 310 x h 230 x v 90 (mm)
Krabička MAXI d 400 x h 310 x v 90 (mm)
Jak to přesně funguje s mým osobním vzkazem, který bych chtěl(a) v krabičce zanechat?
Do každé krabičky vkládáme automaticky menší kartičku (d 140 x v 80 mm) stejného designu jako nesou naše krabičky. Kartičku můžete využít k tomu, že na ni svůj vzkaz napíšete nebo vzkaz můžeme za Vás napsat my. V takovém případě Vás poprosíme napsat text Vašeho vzkazu do poznámky.
Pokud byste z jakéhokoliv důvodu kartičku v krabičce nechtěli, stejně tak nám prosím dejte vědet pomocí poznámky, kterou připojíte k objednávce.
Bude krabička vypadat po otevření opravdu jako na obrázku? Nebudou produkty v ní následkem dopravy přeházené?
Nebojte se:-) Tohle jsme ladili tak dlouho, dokud jsme nenašli způsob balení přesně takový, abychom měli jistotu, že se naše malé poklady v krabičce ani nehnou. Krabičky jsou vystlané jemou dřevitou vlnou a je jí tam tolik, aby mezi ní a víkem krabičky bylo místo sotva na výrobky, které set tvoří, a ani centimetr navíc.
Jak jsou krabičky zabalené při doručování?
Samotná krabička Hello Bebe je obalena v bublinkové fólii a vložena do klopové kartonové krabice. Prázdná místa jsou vystlána výplňovým materiálem (většinou papírem), aby byla krabička při přepravě dobře zafixovaná a dorazila v pořádku. Přijde Vám tedy taková krabička v krabici :-).
Mohu se do krabičky podívat než ji někomu daruji?
Ano, krabička je pevně zavřená, ale není zalepená nebo jinak zatavená. Nebojte se použít při jejím otevírání trochu síly. Krabičky Hello Bebe čekají v rozloženém stavu a skládáme je do výsledného tvaru, až v momentě objednávek. Jsou tedy – jak se říká – neochozené, takže při jejich otvírání je třeba trochu zabrat.
Je možné poslat krabičku přímo tomu, koho chci obdarovat?
Samozřejmě. Stačí si jako způsob dopravy vybrat "doručení na adresu" společností GLS a jako doručovací adresu uvést adresu toho, komu chcete krabičku odeslat. Do poznámky prosím uveďte i mobilní telefon příjemce zásilky. Je potřeba jej zanést do systému doručovací společnosti, aby se kurýr mohl s příjemcem v případě potřeby spojit.
Co když je krabička, která se mi líbí, zrovna vyprodaná?
Nezoufejte! Často chybí pouze jeden produkt, který se dá snadno nahradit jiným. Stačí jen zavolat nebo napsat a určitě najdeme řešení.
Je možné ve výběru produktů v setech udělat změnu?
Ano. Stačí se ozvat a společně poskládáme set tak, abyste byli 100% spokojeni.