Vrácení zboží a reklamace

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)

Pokud vám od nás zakoupený výrobek z nějakého důvodu nevyhovuje nebo jste změnili názor, a přejete si odstoupit od kupní smlouvy, máte nárok tak učinit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od obdržení zásilky. Použijte k tomu prosím vzorový formulář pro "Oznámení o odstoupení od smlouvy", který je ke stažení ZDE

Dále prosím postupujte následovně:

1. Uvědomte nás o vrácení zboží na email: info@hellobebe.cz.

2. Vyplňte formulář, vytiskněte jej a podepište.

3. Pečlivě zabalte vracené zboží, k němu přidejte reklamační formulář a fakturu.

 

Neposílejte prosím žádné zboží bez předchozí komunikace s námi! 

 

Stejně tak můžete využít aplikace Zásilkovny a poslat zásilku na její pobočku, a to konkrétně na:

Zásilkovna, Obchodní centrum Lihovar

Barákova 237, 251 01 Říčany u Prahy

Jméno: Adéla Tardif

Email: info@hellobebe.cz

Telefon: +420 732 730 539

 

Náklady vynaložené na vrácení zboží jsou hrazené zákazníkem. Částku vracíme včetně nejlevnější varianty poštovného. Pokud vracíte pouze některé zboží ze zásilky, vracíme pouze poměrnou část poštovného!

 

REKLAMACE

Pokud od nás zakoupený výrobek vykazuje nějakou vadu, dejte nám prosím vědět buď telefonicky na číslo +420 732 730 539 nebo na email info@hellobebe.czPreferujeme vše vyřešit co nejjednodušeji a bez zbytečných průtahů. K uplatnění reklamace slouží formulář ZDE

Dále prosím postupujte následovně:

1. Uvědomte nás o reklamaci zboží (včetně fotografie vady) na email info@hellobebe.cz

2. Následně Vám pošleme elektronicky štítek, který si prosím vytiskněte.

2. Vyplňte formulář, vytiskněte jej a podepište.

3. Pečlivě zabalte reklamované zboží, k němu přidejte reklamační formulář a fakturu.

4. Námi zaslaný štítek pak nalepte na zásilku a podejte na jakémkoliv podacím místě Zásilkovny. 

 

Děkujeme za spolupráci!

 

Pokud by Vám daný způsob nevyhovoval, dejte nám prosím vědět na uvedených kontaktech a domluvíme se jiném způsobu zaslání.