Vrácení zboží a reklamace

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)

Pokud vám od nás zakoupený výrobek z nějakého důvodu nevyhovuje nebo jste změnili názor, a přejete si odstoupit od kupní smlouvy, máte nárok tak učinit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od obdržení zásilky. Použijte k tomu prosím vzorový formulář pro "Oznámení o odstoupení od smlouvy", který je ke stažení ZDE

Ten prosím vyplňte, vytiskněte a podepište. Následně jej společně se zbožím, které vracíte, a fakturou zašlete na výše adresu uvedenou ve formuláři. Stejně tak můžete využít aplikace Zásilkovny a poslat zásilku na její pobočku, a to konkrétně na:

Obchodní centrum Lihovar, Barákova 237, 251 01 Říčany u Prahy

Jméno: Adéla Tardif

Email: adela@hellobebe.cz

Telefon: +420 732 730 539

 

O vrácení zboží a čísle zásilky nás prosím informujte na emailu info@hellobebe.cz. Děkujeme!

 

Náklady vynaložené na vrácení zboží jsou hrazené zákazníkem. Částku vracíme včetně nejlevnější varianty poštovného. Pokud vracíte pouze některé zboží ze zásilky, vracíme pouze poměrnou část poštovného!

 

REKLAMACE

Pokud od nás zakoupený výrobek vykazuje nějakou vadu, dejte nám prosím vědět buď telefonicky na číslo +420 732 730 539 nebo na email info@hellobebe.czPreferujeme vše vyřešit co nejjednodušeji a bez zbytečných průtahů. K uplatnění reklamace slouží formulář ZDE

Ten prosím vyplňte, vytiskněte a podepište. Následně jej společně se zbožím, které vracíte, a fakturou zašlete na výše adresu uvedenou ve formuláři. Stejně tak můžete využít aplikace Zásilkovny a poslat zásilku na její pobočku, a to konkrétně na:

Obchodní centrum Lihovar, Barákova 237, 251 01 Říčany u Prahy

Jméno: Adéla Tardif

Email: adela@hellobebe.cz

Telefon: +420 732 730 539

 

O vrácení zboží a čísle zásilky nás prosím informujte na emailu info@hellobebe.cz. Děkujeme!

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení